måndag, november 24, 2008

Mitt i natten!!

Ja nu va de mitt i natten igen... Har spelat lite me kuss nu ikväll på Ludo.. Sen tog vi en sväng med hundarna.. upp till gräsmattan o igenom "den lilla skogen" hihi.. så dem fick göra sina behov inför natten.. :) Sen när jag kom in så plockade jag undan efter kvällsätandet.. hihi.. nu ligger man i sängen o skriver blogg =) hehe.. tänkte jag skulle se Andra avenyn.. såg ju inte klart mitt avsnitt innan som gick på tvn.. sprang ner i tvättstugan så nu blir de in på svts sida o kolla på de där =) hihi.. så då kan man passa på o se dem andra två också =) hihi..

I morgon blir de kanske iväg till Sandra, får se fall älsklingen pallar gå upp annars stannar vi väl hemma när svärfar ska ner där hihi.. ska iaf upp i tid med lillan.. direkt när hon vaknar blir de upp o fixa frulle, hon ska få gröt, macka o mjölk eller juice eller vad hon nu vill ha att dricka =) sen ska vi se om hon vill ha en banan också =) Riktigt bra start på dagen.. Sen i morgon blir de nog inte så mycket mer o göra.. ska försöka sätta mig ner o kolla film med lillan, de va längesen.. sen hitta vi våra filmer som vi ble av med på flytten, var nere i källaren o kolla i förådet o där låg dem =) Så nu har lillan mååånga filmer..

Nej nu ska jag kika vidare på nätet..

älskar min familj.. Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar