lördag, november 22, 2008

Nattarunda..

Jag o kuss har varit ute med Nikita o Ozzy en sväng.. Föll ännu en gång.. Men denna gången gjorde de ont.. o de va för Nikita skulle tvunget ner från en backe o de finns ju snö o is just nu så de va att jag halka, satte mig på röven o kasade efter henne.. haha.. måste sett roligt ut.. försökte få henne att dra mig när jag va på asfalten, så jag skulle stått o kasat efter henne.. haha.. men de gick inte.. va inte tillräckligt halt.. hihi..men hon försökte iaf.. Sen gick vi till fotbollsplanen o lekte lite med hundarna eller ja jag kan ju inte släppa Nikita så hade henne kopplad o Ozzy sprang fram o tillbaka.. Sen tog kuss en pinne o kasta med honom.. Men han vägrade nästan släppa den så hon fick tag i pinnen så hon svängde runder när han höll hårt i pinnen så han flög efter hahaha.. såg riktigt roligt ut.. :) hihi.. När Linda snurrade honom så lindades hans koppel in i hennes fot så om han sprungit iväg så hade hon trillat omkull.. haha..

Nej annars har jag o kuss spelat lite ikväll.. själv ska man väl snart in o lägga sig.. tänkte ta en cigg nu o sen blir de nog sängen o kolla film eller något.. riktigt seg.. Vet inte om jag börjar bli sjuk.. Men de tycker jag typ alltid men de har jag kännt typ hela dagen att jag kommer få feber.. men vi får vänta o se..

Nej nu ska jag ut o röka när ändå Johnny, Jocke o Emma står där.. hehe..

Ha de bra.. Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar