lördag, november 29, 2008

Ny dag o nya bekymmer.. ;)

Ja de kan man väl säga. Började i morse med att vi tjafsade jag o älsklingen, men jag vill inte bråka med honom så jag låtsade som om inget hade hänt men eftersom han är så långsynt så lägger han inte ner o han är fortfarande sur.. :( Så jag tog datan o gick in till Linda en sväng, där man sitter nu.. Tog bort min andra lunar (NataliasMamma) Men nu idag skaffade jag en ny (CrazyMe) Sen efter de skaffade kuss en ny också (CrazyMee) hihi.. sen likadant på blip, där skaffade vi också nya men min va inte ledig där så jag fick ta (CraazyMee) och Linda tog (CrazyMee) samma som på Lunarstorm.. :) hehe.. Var här en sväng i morse o spelade Guitarr Hero 2 me kuss eller ja jag spelade, sen färgade jag håret på henne, sen röka vi lite o sen in till mig o kolla lillan lite när älsk skulle upp på banken.. :) När han kom hem hade jag o kuss fullt upp på datorn, så vi fixa färdigt sen tog jag datan o hängde med kuss in här..

Nu ska jag vara lika elak som kuss o lägga in lite bilder på henne också..

Hahahaha hon lägger in bilder från min, hennes o Maddes tjejkväll :P haha

Ha de gott.. skriver kanske mer senare... Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar