torsdag, december 18, 2008

Shit Happens!

Då va de mitt i natten ännu en gång.. Kommer inte ihåg när jag skrev sist men jag skriver ofta på natten har jag kommit underfull med hahaha.. eller va fan de heter..

Ja, Natalia har varit sjuk ett tag nu med feber, rinnande näsa, hosta o allmänt hängig.. Hon har fortfarande feber o så, va iväg idag o vägde henne då hon vägde 8130 gram :O hallå, hon blir ett år den 19 December.. o väger 8 kilo :O haha.. Men hon är liten o hon är min lilla prinsessa, de är hon jag lever för.. :) Själv har man också blevit sjuk, jag som trodde jag skulle slippa detta hehe.. men nej så blev de inte.. åkte på de igår eller ja förrgår blir de nu hehe.. så man är täppt i näsan, hostig o allmänt seg..

Annars händer de inte så mycket eller jo på fredag blir de 1 års kalas.. :) Så de blir väl de närmaste som kommer då, Sandra skulle dyka upp på lördag istället för dem ska på julbord, hoppas ni får de skoj.. Annars ska jag nog baka lite i morgon med Emma :D hehe.. Får la se vad de blir för bakverk, ska se fall vi ska göra ischoklad o knäck :D låter mumsigt.. Sen ska jag göra tårta fast de blir nog på fredag.. Får hoppas att folk inte är sjuka när dem ska komma hit på fredag för då tycker jag dem kan stanna hemma så inte lilla Talis åker på de igen.. Vill verkligen inte att hon ska bli mer dålig.. vill ha en jul då hon kan leka med sina julklappar.. o så.. :) På tisdag ska vi vara hos pappa klockan 16 för att byta paket o käka lite.. innan de ska vi iväg o handla paket, mat osv. allt inför julen hemma.. ska bli så skönt o bara vara med familjen på julafton.. de blir jag, johnny, natalia, jocke o kanske svärfar leif.. :) hehe.. får hoppas att vi får de lika trevligt som dessa sista dagarna vi umgåts.. riktigt skönt o umgås med familjen så.. man glömmer bort allt annat o alla andra i ens omgivning.. hehe.. bara tänker på de man har.. riktigt skönt faktiskt..

nej nu kallar sängen på mig hehe..

ha de gott.. puss o kram..

älskar min familj över allt annat..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar