måndag, februari 09, 2009

9 Februari

Ja då va de ny dag o allt :P

Vaknade rätt sent idag, lillan väckte mig o vi gick upp, såg att jag fått tre sms.. ett från kuss o två från min storebror.. hehe så svarade sonny på hans sms o sen logga jag in på datan o skrev till kuss.. snackade med henne ett tag sen bestämde jag att jag o lillan skulle dra oss ner till Netto.. så vi traskade ut o tog en cigg med kuss, sen ner på Netto o där träffade vi mormor.. Natalia fick en 20lapp att handla godis för hehe fast hon redan har massa gottis hemma.. :P

Sen hemåt igen så då skicka jag sms till kuss o fråga om hon ville komma ut o ta en cigg till med mig.. hehe o de ville hon.. :) Sen in o fixade till frukost/lunch.. hehe så käkade vi, sen kollade jag klart på våra bästa år, o nu har jag sövt lillan :) så nu nannar hon gott.. Så jag satte mig vid datorn ett tag, försökte prata med kuss men tror hon har gått o städa hehe.. :)

Nej nu ska jag göra något annat, vet inte ritkigt vad.. Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar