söndag, februari 15, 2009

Huvudvärk o annat skit..

Ja de har jag haft idag.. Fick de pang bom hos mamma innan när jag va där.. Så jag gick hem från mamma.. Antog att de va energidricka jag behövde ;) Så snacka jag med kuss på msn ett tag sen fråga hon om vi skulle ta ett bloss där ute.. så jag tog hennes dammsugare o gick ut där ute till henne.. så fick hon sin dammsugare o hon gav mig lite energidricka o tabletter o en cigg :D Göttans.. :) Min huvudvärk har försvunnit en del.. Lite kvar men inte alls mycket kvar.. hehe..

o nu precis har jag gjort kladdkaka så den står i ugnen, kan va gott till kvällen :) hihi.. Speciellt när man är godissugen :) hihi.. Ska nog handla cigg, fick en slant av Emma så jag kan handla cigg :) Får se om kuss kanske vill köra mig till Oj ;) Fast vågar egentligen inte fråga :O Får se fall hon läser min blogg o kanske svarar mig??? ;) hihi Love you <3

Nej nu ska jag käka lite frukost/lunch/midda/kvällsmat eller vad man kallar de så här sent när jag inte har ätit på hela dagen...

Ha de bra.. skriver kanske senare.. pöss pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar