torsdag, februari 12, 2009

Knappt någon sömn.


Inatt somnade jag vid halv två kanske, så älsk fick ta lillan om hon skulle vakna, vilket han gjorde, jag trodde hon skulle sova hela natten men så blev de inte alls.. Blev att han satt uppe hela natten eller ja tills jag vaknade vid fyra, halv fem. Så tog jag över o han fixade lite frukost, kaffe o multivitamin :) Så jag o Talis satt i sängen o käkade, hon har ju så grymt ont av alla blåsor.. Dem blir bara fler o fler.. Hennes ansikte känner man knappt igen, har försökt ta kort men de är inget som syns så bra på korten, men jag har lagt ut en bild där uppe..


Va jag tycker synd om min lilla prinsessa.. när vi käkat o så i morse, då somnade hon på min mage, de va så mysigt, sen somnade jag själv o vi vaknade till vid nio o då gick jag upp o ringde till min läkare för att fråga om jag kunde få något mot hennes klåda eftersom hon inte kan sitta, hon kan inte sova eller något för de kliar väl eller något sådant..
Så skulle sköterskan lämna en lapp till läkaren o hade vi inte hört något från läkaren innan klockan fem så kunde vi hämta medicinen. Vilket jag hoppas på att klockan går fort nu så vi kan få ge henne sin medicin..

När jag ringt läkaren gick jag in o la mig en stund till då sov både älsk o Natalia så sött i sängen, så jag somnade själv också =)
Gick upp vid elva o fixa lunch o så...

Nej nu kom älsk igen.. ha de bra kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar