torsdag, februari 19, 2009

Midda :)

Ja de blir god middag idag :D

Ska bli köttfärs med potatismos i ugnen.. Låter kanske inte så gott men de är skitgott.. :) Så potatismosen blir lite sån knaprig :) *mums*

Annars snackar jag med kuss på msn just nu :) hihi.. Alltid lika trevlig..

Jag är så tacksam för jag har min bästa vän o hennes gubbe nära mig o även för att jag o min älskade sambo kommer mer o mer överens, tror vår "bråkperiod" är över, känns nästan så.. Han blir mer o mer glad av att prata med mig.. Vi bråkar inte så mycket längre, typ ingenting... Har inte bråkat sen ja typ tisdags.. O de är så underbart.. Det kanske va detta som behövdes :P hihi.. Natalia sover bättre nu också... Inte vaken så mycket på natten längre.. :) Riktigt skönt att vår egen lilla familj blir bra :) Älskar verkligen denna familj/vänskap!! Ni kommer alltid finnas med i våra tankar... Ni är underbara :)Puss o kram Älskar er.. :)

Puss o kram!!

Skriver kanske mer senare :) Kuss skriver på msn :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar