tisdag, februari 17, 2009

Nämen tjena :)

Idag har jag städat, städat, städat :P hehe.. Va inne hos kuss en sväng innan idag o hjälpte henne o flytta en möbel.. sen hem o fortsatte städa här hemma.. diskade undan, plocka undan osv. :P hehe.. Sen skulle jag snacka med kuss där ute så tog på Natalia o vi gick ut till kuss men då skulle hon köra till Oj o handla lite så jag gick in igen o hämta bilstolen till Talis så åkte vi med henne o handla :) hihi.. Sen hem o fixa käk eller jag blunda till lite med Lillan på soffan först.. :) hihi.. Mysigt värre ;) hihi..

Sen ble de käk o jag o lillan tittade på "Emil i Lönneberga o Grisakno" eller vad den nu heter hehe.. Sen slocknade hon o jag kollade runder på facebook m.m. Sen kollade jag på veckans avsnitt av Desperata Hemmafruar.. O nu blir de snart sängen antar jag ;) hehe

I morgon vet jag inte vad jag ska göra.. jag ska iaf ha sovmorgon, känner att jag behöver de.. Så johnny sa att jag kunde få sova i morgon om jag tog henne inatt så jag ska väl göra de :) Ska sova på älsk sida så de blir lättare att komma åt Natalia när hon vaknar inatt om hon vaknar :P hehe

Nej nu ska jag ut o blossa o sen ska jag krypa ner här i sängen igen o blunda :) hihi hörs i morgon ;) Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar