måndag, april 20, 2009

Älska Livet!!

Idag har varit en händelserik dag.. Vilket har varit lite gråt, lite glädje, lite ont, lite av allt möjligt helt enkelt.. Vad som hänt tänker jag inte gå in på här!! Men jag kan säga så mycket som att DU bör berätta för dem du älskar att du gör de! De är nog många som inte säger de så ofta.. Men de är bättre att säga de för mycket än att inte säga de alls.. Någon gång kommer de säkert bli försent att säga de.. :( Usch de hade varit riktigt hemskt att inte hinna säga till någon att man älskar den personen eller dem personerna..

Jag vill berätta att jag älskar alla i min familj, Sonny, Markus, Emmie, Mikaela, Hampus, Hannah, Mamma, Pappa, Eva o Johan!! Jag har sagt de till dem o nu vill jag skriva om de!! Alltså jag finns här till hands nästan alltid, jag vill alltid finnas här för mina syskon!! Även mamma o pappa och deras respektive, men de är inte lika ofta som dem behöver min hjälp när de väl gäller något..

Sen finns de dem perioder i livet då allt är svårt, vet själv att jag hade de svårt i tonåren men ALDRIG att jag fundera på att avsluta mitt liv eller så.. Har bara haft den tanken en gång i mitt liv o de är inget som jag kommer gå in på här heller.. Får ju ha lite privat.. Men ändå, jag tycker att alla ska vara glada o älska att leva, de är en sån människa jag är. Visst ibland kan jag säga "Fan, jag pallar inte med detta livet mer" men de är ändå bara snack, jag älskar mitt liv o alla som finns runtomkring mig.. Det är dem som gör mitt liv värdefullt.. Vill att alla ska tänka på hur bra livet är o hur bra man har de med alla UNDERBARA människor som bryr sig och alla som ställer upp osv.

Jag älskar även min kusin Linda!! Du är en helt underbar person o jag känner att jag ALDRIG i mitt liv vill mista dig.. Vi är så lika fast de är 7 års ålderskillnad på oss men de gör inget för vi har lika roligt ihop ändå.. :) Du ska veta att jag finns här för dig i vått o torrt. Kan nästan inte förklara men du har varit min bästa vän väldigt länge o de är underbart att ha dig i min närhet.. Vill att du ska veta att JAG ÄLSKAR DIG!! Kramisar

Min pojkvän/sambo Johnny, du är helt underbar.. Visst vi har våra "tjafs" o skit men ändå är de du o jag, vi är nog som menade för varandra.. Jag älskar dig enormt mycket, kommer alltid att älska dig!! Puss din flickvän..

Har även massa andra vänner som jag älskar o som har haft ett bra inflytande i mitt liv. Dem som betyder mest av mina vänner är då Linda, Yazze o Maria.. Det är dem som är äkta vänner som man vet var man har.. Visst de var ett tag då jag inte visste men nu är de så att man vet vilka som är ens RIKTIGA vänner o jag vet att dessa tre är dem som finns där osv. Jag kommer ALDRIG att glömma er tre tjejer.. Visst, Linda är min BÄSTA vän men ni andra två är så nära henne.. Jag har sagt de innan o jag säger de igen att jag kommer ALDRIG att glömmer er!! Ni kommer alltid att ha en stor del av mitt hjärta...

Usch nu känner jag att jag tycker de börjar bli jobbigt.. Måste slå en signal till siss tror jag..

Vill att ni alla ska veta att jag finns här för er.. GLÖM ALDRIG DET!!!! Ett telefonsamtal bort eller vad som, så om de är mitt på dagen eller mitt i natten, det kvittar.. JAG FINNS HÄR IAF!!!

Ha de bra..
Kramisar från en fundersam o glad fast ändå ledsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar