onsdag, april 15, 2009

Äntligen.

Ja äntligen ska man bli av med smärtan man har.. Har ringt o pratat med barnmorskan om att jag har sånna smärtor i magen o ryggen.. Jag misstänkte själv att de va min spiral o de gjorde barnmorskan också så jag ska ta ut den på fredag den 17 klockan 08:45 :) hihi.. Sen skulle vi prata lite om p-spruta.. o kanske andra preventivmedel.. I slutet sa hon till mig "Tänk nu på att inte ha något samlag några dagar innan för spermien simmar runder o när vi tar ut spiralen så kan du bli med barn på studs" så NEEEJ inget samlag här på ett tag ;) hehe.. Gubben lär inte bli så lycklig haha..

Dagen idag kommer bli städning igen.. sen blir de traska ner till antingen netto eller lidl för att få mig lite cola :) kanske en energidricka också ;) hihi..

Smiter igen.. Ha de gottis
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar