torsdag, juni 25, 2009

Molning :P

Jaha då va de Torsdag idag ;) Tiden går fort.. Snart är de helg o torparedagarna närmar sig ;) hihi.. För er som inte vet vad de är om nu någon kikar in så är de någon slags marknad här i Åstorp ;) hihi.. Det är massa drickande o skönt ska de bli ;) hihi..

Igår satt jag hos kuss nästan hela dagen o solade ;) hihi.. Så lite brun färg har man fått ;) hihi.. tog rätt så bra igår ;) Idag har man också varit ute en massa.. Var nere o köpte en pool till lillan som hon kan ha här hemma ;) hihi.. Jag o Linda köpte en igår också ;) hihi.. Så nu finns de två st ;) hehe.. Linda har en hos sig.. Är ju bra när hon får annat besök o man slipper flytta runder på poolen var man än ska.. ;) hih.. Är ju mest hos Linda o hemma ;) hihi..

Lördagen om jag inte ska jobba blir att vi ska bli barnlediga ;) hihi.. Så min mamma ska ha sitt barnbarn hos sig över natten, då ska vi ner till Sandra o Andreas o förfesta lite där innan vi beger oss ner till byn.. Annars blir de att jag får jobba fram till halv tio o då får jag möta upp johnny o resterande nere i byn o börja dricka då ;) hihi.. Ja vi vet inte riktigt hur de blir.. Det enda jag vet är att jag får reda på allt i morgon när jag jobbar ;) Lite brist på vårdtagare på jobbet men de är så de kan bli ibland ;) hihi

Jag tänkte lägga in lite bilder här nedan från gårdagen tror jag dem är ;) hihi..
Kramisar


Linda solar lite på kvällen ;)


Natalia sitter o badar i poolen :) hihi...


Badar o har skoj :D


Natalia provsitter poolen inomhus innan den fylls med vatten ;9 hihi


Här är vi på väg hem från Netto.. Det är Linda och Natalia hand i hand :D hihi o jag bakom kameran ;) hihi
Kramisar från

1 kommentar:

  1. Sv: tack! :) Aa hon är jätte söt min lilla tjej. Hehe

    SvaraRadera