söndag, januari 30, 2011

2011-01-30

Har fått lite frågor om varför jag inte bloggar längre, om jag inte kan skriva ett inlägg o någon har sagt till mig: Nu tycker jag de är dags för ett inlägg i din blogg :) Okeeeejdåååå :) Här kör vi!!

Vad har hänt sen sist?

Ja de är en bra fråga.. Kommer knappt ihåg när jag skrev här sist.. :) hehe Men vi kan ju ta de som jag tycker om att prata om och de är klart mina kära barn! Natalia och Casper heter dem.. Natalia är 3 år och 1 månad, Casper är snart 7 månader :) Så vi har full rulle här hemma.. :) Natalia börjar få lösa tänder! (ja de är väldigt tidigt) och Casper börjar få sina :) Han har just nu 2 st där uppe och 2 st där nere :) Han börjar äta mer o mer "vanlig" mat.. Knubbig kan man väl säga att han är. Natalia väger 11-12 kg och Casper väger ungefär 8.5-9 kg :) hehe.. Han knappar in på syrran i hög fart :) Snart dags att se om man kan få dagisplats till Casper på samma dagis som Natalia (alias Lillan) Jo vi bor kvar i vår tvåa nere på ormastorp.. Finns inget man vill mer än att flytta från detta ställe och få oss en fyra iaf :) De hade nästan räckt me en trea också.. Denna lägenheten är rätt så liten och vi är två vuxna och två barn plus en katt! Så nu håller jag tummarna för att älsklingen eller jag ska få ett jobb så vi kan få oss en annan lägenhet.. Nog talat om de dära!

Jag och min kära sambo har detta året varit tillsammans i 8 år :) Trodde då inte att denna kärleken skulle hålla så länge! Men de har den gjort o för tillfället har vi de underbarast i världen tycker jag :D hehe.. De går ju upp o ner för allt o alla.. man måste ha sina tjafs o bråk emellanåt.. :) Sen att vi tetas o busar me varandra, de är inte många som förstår att vi bara skojar med varandra men huvudsaken är att jag o Johnny förstår de!!

I fredags var jag på tjejfest! Har så grymt roligt, fanns många att snacka med.. :) Jag har nog inte skrattat så mycket på en kväll som jag gjorde där, jag ska se om jag får tag i en usb som jag kan koppla till kameran så jag kan få in bilderna i datorn så kanske jag kan lägga upp några här i bloggen :) Var riktigt roligt att komma hemifrån och bara umgås me en massa sköna o goa tjejer :) Sen umgicks ja även med min kusin Linda som varit nere i Skåne nu i veckan. När vi dumpat tjejerna på Sjöcrona så åkte vi till mc donalds o käka, gott va de, finns inget bättre än äta när man är fuller haha.. :) Men jag har jättetrevligt o de vill jag tacka för :)) Speciellt till kusin Maria och Madde :) Ni som fixat de juu <3<3..

Annars ska jag försöka ta mig ut till Ikea o köpa en hylla som jag ska ha som tv-bänk, en golvlampa och även en hylla till väggen som jag ska ha ljus och även bilder på barnen och mig o älsklingen :) kommer bli så snyggt.. :) Annars blir det aktiva i morgon o kolla om dem fått in något snyggt :) hihi..

Snart ska jag bege mig till affären och köpa mig cigg och något att äta ikväll.. Även lite läsk tror jag!!

Såg en duktigt bra film igår :) eller bra och bra, den va roligt.. Så tycker ni alla kan sätta er o se den om ni inte har sett den, den heter " I rymden finns inga känslor" :) haha.. skratta rätt så många gånger :)

Nej nu får jag klä Casper så vi kan bege oss till Oj o handla lite snart.. Emma slutar nu vid fyra så får vänta in henne :)

Älskar min familj över allt annat..

BEHANDLA FOLK SOM DU SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD!!! JAG KOMMER GÅ EFTER DE HÄDANEFTER!!! =)

Tjo flax, öronvax :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar