onsdag, november 19, 2008

God night Sweetheart.

Ja nu är de mitt i natten, fattar inte varför jag inte kan sova.. Börjar på samma problem som när jag väntade Natalia sista månaderna.. :( Sover typ 4-5 timmar per natt o då ska jag vara lycklig.. Fast natten mellan måndag o tisdag sov jag faktiskt lite mer.. somnade väl runt tre, halv fyra o vaknade vid ett.. :) De va rätt skönt.. men oftast blir de mindre.. Jag va ute vid två tiden o rökade med kuss.. Hon skulle rasta Ozzy en sista sväng innan hon skulle lägga sig.. när jag kom in ble de att jag plocka undan lite för att sen kunna lägga sig utan att ha en massa skit på bordet o så när man vaknar i morgon eller ja senare idag.. men de slutade med att jag skurade luckorna i köket, skurade spisen, putsa rutor, vattna blommor, damma, bädda sängarna.. ja jag gjorde en massa.. hehe.. nu är klockan tjugo över fyra o jag har gått o lagt mig i sängen.. tänkte jag skulle lägga mig o titta lite på tv.. law and order på tv juu =) hihi.. sen i morgon ska jag upp med stumpan o sätta på kaffet de första jag gör.. :) Har förberett de =P hihi.. Så de ska bli frulle med lillan o gott ska de bli.. Sen blir de väl inte så mycket mer.. Tror inte de är något jag har bestämt iaf.. :P Men som vanligt är de väl de, jag har ju inget minne :P hahahaha..

Nej om man skulle krypa ner i sängen.. Klockan tickar på.. haha.. Lillan somnade vid kvart över ett inatt.. så hon sover väl iaf en stund till.. Sen måste jag kontakta fk, ska fixa med min mammapeng.. :) hihi.. så ska väl johnny börja jobba på activa.. om de nu går.. ska snacka med maria igen.. så får vi se hur de blir.. i morgon eller senare idag ska jag nog dammsuga, skura mattan, duscha, leka med lillan, röka lite då o då.. o jag hade tänkt att jag skulle snacka lite med kuss på datan, kanske spela lite med henne.. Har ju snart guldkrona på spelet =) hihi.. tänk att man kan vinna mycket o sen ibland förlorar man mycket.. haha.. ja de är otroligt.. sen finns de dom som inte klarar av att förlora, vilka är "dåliga förlorare" ja de kan man ju säga att dem vi mötte va.. bara för jag skrev "HAHAHA" när han tog sin egen medspelare, ja då skrev dem att jag va någon j*vla sl*na.. men men, klarar man inte av att förlora så borde man skita i de..

Annars har jag tittat på Oth innan idag.. eller igår.. fan detta är förvirrande med att klockan är så mycket.. Snart ska väl Sandra gå upp med barnen om inte Andreas gör de hahaha.. ;) känns lite konstigt att sitta uppe såhär vid denna tiden när man brukar sova nu.. Men som sagt, jag har väl kommit in i en sådan här period nu så jag inte kan sova..

Nej nu måste jag lägga mig.. Klockan på min data är nu 04,26.. så kudden kallar på mig ;) hahaha

Ha de bra.. Puss o kram.. Älskar vänner o familj.. Tack för ni finns där för mig.. Kommer alltid finnas här för er!!

SPECIELLT DIG LILLSISS!! DU VET VAR JAG FINNS, BARA ATT SLÅ EN SIGNAL ELLER KOMMA HIT!! ÄLSKAR DIG PUSS PUSS FRÅN BIGSISS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar