tisdag, november 18, 2008

Kryddpartyt :)

Ja då är man hemkommen från kryddpartyt :) Hihi. De va riktigt goda kryddor.. Blev att vi fick lite information, fick prova vissa dipper.. Riktigt goda faktiskt.. Så jag beställde en burk lökpulver.. ;) hihi.. tyckte de faktiskt va lite dyrt.. kosta 195 för en burk lökpulver fast man behöver inte använda så mycket åt gången.. o dem håller länge.. så de blir ju inte så dyrt i längden.. annars körde min bror mig hem vid nio... så kom hem diskade undan lite medans älsklingen fixade käket.. :) hihi.. sen käkade vi eller ja jag hade inte aptit så tog en halv gaffel med lite spagetti o köttfärs på.. så har vi sett klart filmen "50 first dates" eller va den heter.. hehe.. tror nästan den heter så.. den slutade precis.. De kluddar på msn.. Man åker ut o in.. har skrevet till kuss men hon loggades nog ut.. trodde hon gjorde de självmant så skickade sms till henne.. sen när jag såg att hon logga in igen o skulle skriva till henne igen så åkte jag ur hehe.. men men, ska väl inte göra så mycket.. Lillan är vaken fortfarande.. eller hon sov en stund innan när jag var iväg.. :P hehe.. men nu kommer hon nog vara vaken ett bra tag.. är så grymt sugen på något.. Men vet inte vad jag ska göra.. har varken ägg eller margarin så kan ju inte baka något precis hehe..

Men men nu ska jag göra annat, sätta mig vid älsklingens data o spela tror jag.. för han skulle spela något på min.. Min data är bättre om de är någon som undrar varför.. haha..

Ha de bra, trevlig kväll.. Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar