tisdag, november 18, 2008

Kryddparty

Ja då va man uppe igen.. :P Eller har varit de ett tag, har svärfar på besök så bli inte så mycket skrivande..

Ikväll ska man iväg på Kryddparty.. :) hehe

Skriver kanske mer senare..

Ha en bra dag..
Puss o kram

**********************

Ja då va man här igen.. Johnny stack iväg till Oj med hans far.. Så de är bara jag o lilla stumpan som är hemma just nu.. Eller ja hon sover så bara jag o vovven som sitter här i soffan o glor på dataskärmen, fast hunden sover också hahaha.. Jocke stack iväg med hans kompis.. Dem skulle ut o köra en sväng tror jag.. Själv gör jag inte så mycket, har pratat med min mamma för att fråga om vi skulle ha sällskap upp till pappa ikväll, eftersom vi ska på Kryddparty klockan 19.. Men hon visste inte om hon kunde följa med.. Hade möte som började klockan 18.. ibland sluta de en kvart efter o ibland slutar de halv åtta.. ja de är olika, beror ju på hur mycket dem har att diskutera på jobbet.. Men annars blir de väl inte så mycket gjort, undra om man kommer gå ner i vikt nu när man inte äter något.. :O De värsta är att jag inte är hungrig.. :O Men får se vad svärfar o johnny handlar när dem är iväg.. ;) Kanske något så man kan få lite käk i magen, måste ju äta även om man inte är hungrig.. hehe...

De hade regnat som fan idag sa Johnny, men de är inget som jag har lagt märke till.. Sov som en stock.. Sängen ble megaskön nu när vi fick en ny madrass.. :) Mjuk o go.. Sen är de en sån bäddmadrass som är för dubbelsäng, guuu va skön den är.. ;) hihi.. kan ju ligga intill Johnny nu utan att ha en springa under mig ;) hihi..

Nej nu får jag väl ta o se om kaffet är klart så man kan hälla de på termosen.. ;) hihi
Ha de bra.. Skriver mer senare tror jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar