tisdag, november 18, 2008

Ny på blogger :P

Japp då hade man en blogg här med.. :)

Jag har bloggar på olika sidor.. Funderar på om jag ska ha denna sidan bara.. :)

Vem är då jag?? Jo jag är 21 år (född-87).. Bor i en tvårummare med trädgård tillsammans med min kära pojkvän Johnny, vår dotter Natalia, vårt fosterbarn Jocke och vår hund Nikita.. :) Vi trivs att ha lite närhet o så ;) hehe.. Tror folk tänker: Varför bor dem i en tvåa med två "barn" och en hund.. Men de är faktiskt en stor tvåa, visst man kan gå varandra på nerverna men de löser vi alltid.. Då skulle ni se när vi bodde i en etta innan, vi hade ingen dusch eller något.. När vi kände för att duscha fick vi springa ner i källaren där.. Men nu har man egen dusch, trädgård, balkong, eget sovrum o stort kök så man kan laga mat o även sitta där ute o äta.. :) Fan va jag tycker livet är bra.. De har ju sina jobbiga stunder emellanåt.. Men oftast är de underbart..

Jag har varit tillsammans med Johnny sen Juli 2003. Så de har gått ett tag.. Vi har ett barn, Natalia, men skulle egentligen haft en son också, blev lite komplikationer under graviditeten så blev döfött.. Fast de är jobbigt o ledsamt att tänka på så är jag ändå glad att de hände för nu har jag min underbara dotter Natalia hos mig. Hon är född den 19 December 2007. Så om en månad o en dag är hon 1 år. Sen 5 dagar efter de är de julafton..

Tyvärr vet jag inte vad jag ska skriva mer.. Klockan är så mycket nu.. Känner att jag behöver besöka sängen.. Sen i morgon ska man inte göra så mycket, eller jo på kvällen ska jag på kryddparty, hihi. Hos min pappa, eller ja de är hans fru Eva som har partyt och min lillebrors mamma som visar o så..

Nej nu går jag o lägger mig.. Kommer in lite bilder senare också..

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar