torsdag, november 20, 2008

Otur..

Ja de kan man utan tvekan säga att jag har.. gick ut med kuss o hundarna vid tolv, halv ett.. o sen när vi kom vid skolan så sätter min hund fälleben på mig.. hahaha.. så jag trillar o får värsta märket på benet o klart skulle jag trilla i brännässlor.. :O hahaha.. så de kliade o brände på ryggen.. hahaha.. folket från skolan stod o glodde men de sket jag i o min kusin bara skratta hahahaha.. :) Men de va ju roligt.. sen har svärfar varit på besök.. just nu sitter jag här o åker ut o in från msn hela tiden... hahaha.. johnny vill gå o handla men jag vet inte om jag skulle me kuss eller inte.. hehe.. vi får helt enkelt se hur de blir..

silket jävla väder vi har.. Haglar lite, regnar lite.. ja lite allt möjligt hahaha..

nej nu ska jag snacka med kuss när jag är på msn igen. pöss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar