torsdag, november 20, 2008

Visit ;)

Japp idag vaknade man vid åtta.. eller ja hade ställt klockan så gick upp då med lillan, byta blöja, gav henne lite välling, sen tog jag på henne, sen gick vi ner till Netto o handla lite behövande grejor till morronen.. ;) hihi.. sen hem o packa upp, sprang in till kuss o lämna cigg hihi.. sen in o diskade undan kastrullen, sen hann jag sätta mig o börja mata natalia, sen kom tomec o christian eller hur han stavar de.. snacka ett tag med dem sen bestämde vi att dem skulle komma nästa vecka igen.. på fredag vid tio.. :) Så får vi snacka lite till.. Lite problem bara för han den där Christian är allergisk mot hundar.. :O så fick stänga in Nikita i sovrummet men de gick rätt bra ändå... sen i morgon ska man ner till tandläkaren med lillan... sånt första besök md henne.. :)

Den 17 December får vi besök igen men då är de Sandra, vi här o Tomec bara.. Vi ska snacka lite mer då.. Klockan 10 kommer han hit.. sen blir de lite problem där för tror de va klockan 11 ska jag vara på 1års kontroll med lillan.. :O så vi sa de att då får jag sticka iväg med henne.. Får se fall de är någon som vill hänga med mig dit :) Kuss kanske?? =) hehe..

Nej nu ska jag vara lite social till kuss på msn..

Ha de bra Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar