torsdag, november 27, 2008

Sömnlös...

Ja känns som om jag har suttit uppe i flera dagar utan att fått en blund.. Då ligger gubbjävlen kvar i sängen som ingenting.. De va faktiskt hans tur att gå upp med Natalia, men nej de orkade inte han.. Men han får ju egentligen skylla sig själv för han sitter fan uppe till 3-4 på nätterna.. Så jag är duktigt irriterad.. Vill bara inte att de ska gå ut över Natalia.. Men jag vill egentligen inte sur över huvudtaget men de är inte så konstigt när man har Johnny som pojkvän o de känns som om han skiter i allt som har med Natalia att göra.. För de första så hängde han aldrig med när jag va gravid, på UL, hjärtljudet o allt sådant.. Nej han va trött.. Sen när vi fått henne har vi varit iväg hos bvc o på Teddystudien.. Men han har varit med en gång på Teddystudien o kanske 2 ggr hos dem på bvc.. Sen nu när hon blir ett ska hon ner till Bvc o ha spruta.. sist hon fick spruta så följde han inte med dit.. Denna gången kommer han inte heller följa med för han har bestämt att han ska ha möte här med några stycken.. Så när jag fråga han säger han: De är ju bara att du smiter ifrån en stund med Natalia.. JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG!! Sen ska hon till tandläkaren den 10 December o nej jag tror inte han kommer hänga med.. Sist vi skulle va där tror jag han tryckte på klockan bara för att vi skulle försova oss..

Nej palla skriva om detta blir bara ledsen o duktigt irriterad..

SKIT SAMMA!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar