onsdag, november 26, 2008

Spelar roll..

Ja innan idag vid typ halv två hängde jag med kuss för hon skulle hämta paket på Oj o jag skulle ha ett smör.. haha.. Slutade med att jag hade fem kassar o ett paket blöjor :O hahaha.. men men fick handlat de sista till julpyntningen :) hihi.. Fast fattas bara gardiner i vårt vardagsrum.. :( skulle vilja ha dem som finns på Oj men de kan vi inte ha säger Johnny för hans syster har likadana hahaha.. :) Spelar roll!! Men men... Sen när jag kom hem diskade jag, plockade undan, packa klart upp grejorna jag köpt.. fixade till lite här... Ja sen blev de att jag började på maten.. Sen käkade vi o jag diskade undan efter maten.. sen tog jag lillan o tappa upp ett bad till henne.. så hoppa jag in i duschen.. sen när vi va klara satte vi oss o titta tv.. o de gör hon fortfarande medans jag sitter här o snackar med kuss via msn.. :) hihi...

Vi funderar på vad vi ska göra.. Har megatråkigt.. Vi vill ha gäster men de är ingen som vill komma o hälsa på.. :( Men jaja, vi får väl sitta här hemma idag igen.. Johnny snacka något om att gå ner till Mamma o hämta vår cykel.. Så får se vad vi gör..

ha de bra.. Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar