onsdag, november 26, 2008

Gillar danska!!

Ja min dotter gillar danska, hon har aldrig suttit så fint framför tvn som hon gör när dem pratar danska på tvn :O haha.. riktigt roligt o se, hon kollar på de men jag fattar ingenting... ;) Tur där är text ibland..
Inatt fick man sova utan tv.. Tvn har lagt av.. Eller ja boxen rättare sagt, så idag ska vi ringa in ännu en gång o klaga, våra kanaler försvann överallt igår också, så nu har man bara 1,2,4 o 6.. :O Förstår inte de riktigt.. Folk tänker nog: De är för ni inte betalt räkningen.. NEJ de är de inte, vi har betalt räkningen, de är många som har detta problemet. så bara glöm de.. Ja vi har ju danska kanaler också, annars är de fel.. men de är inte via boxen..

Nej nu tänkte jag att jag skulle ut o röka, o ta o dricka mitt kaffe :)

Ha de bra.. Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar