tisdag, november 25, 2008

What ever!?!

Jag blir så irriterad, när jag gick upp idag så fick jag brev från Söderåsen..

Har fått klagomål på att vi inte plockar upp efter våran hund.. :@ Nej eller hur, jag tar alltid upp när jag är ute med henne.. Om dem menar vår trädgård så är de upplockat där.. O sen är de väl inte deras problem.. Där stod även att de va där barn leker.. Vi har inte gått där med vår hund.. Jag går samma runda med henne hela tiden o där plockar jag upp efter henne.. Fan va sur man blir på sånt här.. Men visst, har inte folk något annat för sig.. en gång va de jag inte plockade upp efter henne.. o de va när hon va lös i magen.. Men visst, jag ska också kolla folk hela tiden från o med nu.. Så fort dem gör något fel så är de söderåsen jag ringer... Ska va lika falska som alla andra i denna hålan.. Får försöka leta efter ett annat ställe o bo på.. Ska väck härifrån iaf..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar