måndag, december 29, 2008

Bak o städhumör hehe

Ja först igår va jag o älsk o hälsa på hos Sandra me barn.. Andreas va också där en sväng men for iväg o sen när han kom hem åkte jag o johnny därifrån hehe.. sen när vi kom hem så kom emma till jocke.. så jag o emma tog på oss klär o ut i kylan, träffade först conne.. sen gick vi till lidl o handla lite läsk o gottis till kvällen, sen ble de att vi gick inom min mamma o prata lite med henne, sen skulle vi gå via ishallen men nej för då såg vi att de stod polisbilar vid "nisse i svängen" så vi va ju bara tvugna att gå de hållet för att se vad som hände men de va bara sån där koll på vinterdäck o farten o så.. hehe.. men vi gick iaf riktiga omvägar.. sen när vi kom hem började vi baka haha.. riktigt skoj hade vi, natalia va också med på bakandet.. :) hihi.. sen ble de städhumör för oss, jag skurade spisen o allt sådant, emma höll på o feja på bänken o köksbordet o sen ble de hallen, sen toaletten, sen sovrummet.. ja vi fejade en massa.. :) Sen när vi började lugna ner oss eller emma lugna ner sig så fick jag värsta flippet så jag har städat överallt så idag är de bara dammsuga o tvätta rutorna hehe..

nej nu ska jag se fall emmapemma vaknat hehe.. puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar