fredag, januari 02, 2009

2 Januari 2009

Ja nu är de nytt år o nya utmaningar o allt va de heter ;) hehe

Julen har varit skoj, Nyår va sisådär men de dög iaf.. Idag har jag varit iväg hos mamma två omgångar.. Andra gången jag kom till henne så fråga hon om jag skulle flytta hem igen hahaha.. Men men, sen har jag varit hemma o slappat, tog en cigg me kuss innan ikväll.. sen ble de in o käka midda, sen mös jag lite me lillan, sen ble de att jag snacka o busa lite me älsklingen, sen gjorde vi kladdkaka ;) hehe, gott gott.. ska väl fika på de i morgon.. Jag har kommit underfull med att jag ska umgås mycket med min familj. Jag ska inte springa iväg o så o hälsa på folk, isf blir de om johnny också vill hänga med.. kanske någon gång att jag går till Mamma utan honom men annars blir de att folk får ta sig hit här, känns som om folk inte vill komma till oss men då kan dem skita i o träffa oss också.. Jag tycker de iaf.. vet inte om de är så men de känns verkligen som de.. Nu menar jag inte enbart dig kuss ;) hehe.. De finns fler.. :P men men, nej nu ska jag umgås lite med älsklingen.. Jocke ska ut o träffa Emma.. Så jag eller älsk får springa ut med Nikita, Vi har diskuterat lite.. Men de är inget som jag skriver här..

I morogn blir de ringa till söderåsen, ska söka annan lägenhet.. Så får se hur de blir..

nej nu går jag, skriver kanske mer senare.. Pöss haj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar