söndag, januari 04, 2009

Johoo kuss.. ;)

Nu skriver jag några rader för kuss sa att de inte va så många som skrevet blogg från dem som hon brukar kolla hehe.. :)



Idag blir de väl inte så mycket gjort.. Får se om jag tar pantflaskorna o beger mig o panta de.. Fast de beror på om jag pallar eller inte.. hehe.. Annars ska jag bara slappa.. Just nu sover lillan, Älsklingen ligger o kollar tv o jag sitter här.. blir kanske barnledig idag från den stora :O hehe.. Han snacka något om att han skulle åka till höganäs eller ja man har läst på han msn.. Så får se vad som händer när han går upp..



Annars händer de ingenting.. Vill köpa kortlek så man kan roa sig med något.. Nästan ingen som vill umgås hehe.. ;)

Men älskar dig kuss, gjorde detta för din skull :) hehe skrev blogg alltså :P hehe.. Vem vet vi kanske kan ta något bloss när du tvättar sen :) om inte innan hehe.. :P Love you puss o kram..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar