fredag, januari 09, 2009

Riktigt tidig morgon :)

Ja idag vaknade man vid halv sju typ.. steg upp med lillan.. vi satt o mös framför tvn.. sen ble de att hon ble nannig efter lite frukost.. hihi.. så hon somnade på soffan med sin mamma :P haha.. eller ja jag slumra väl i typ tio minuter innan hon vaknade igen.. sen när vi vaknat tog jag ett bloss me kuss dä ute.. sen in o duscha av mig, sminka mig o så.. sen nu sitter jag här.. hehe.. ska snart ner o handla cigg. ciggalösa :P haha..

nej i helgen ska vi nog inte göra så mycket.. ska hälsa på mamma idag iaf.. men inte just nu sa hon för hon skulle fixa till o så där hemma först.. hihi.. =)

nej nu ska jag ner på netto o köpa cigg hehe.. ha de gott puss o kram

kommer sakna dig i helgen :) DU vet vem du är.. hehe (låter som en hemlig förälskelse) hihi

1 kommentar:

  1. miss you to men helgen går fort sen e ja hemma igen hihi puss o kram love u

    SvaraRadera