fredag, januari 30, 2009

Fredag igen..

Ja tiden bara flyger iväg tycker jag.. Tyvärr har jag inte varit inne så mycket o skrevet eller så nu sista tiden men ska bättra mig..väntar bara på att mitt trådlösa bredband ska komma igång.. Lite jobbigt o springa runder med en sladd i den bärbara.. hehe.. plus att de är lite fel på datorn så man måste ha något tungt som står mot datorn hela tiden..
Igår städa jag en del, umgicks med familjen, träffa Sandra, åkte med kuss till Lödde o hämta Madde o Åsa.. Sen hem o inom Netto o handla gottis hihi.. Sen hem o hjälpte Emma med hennes prov.. eller ja o träna på provet.. hehe, Hade jätteskoj :) Sen blev de att vi började flippa lite osv.. Sen gick jag o la mig, När jag sovit ett tag så blev jag väckt o följde med ut i storarummet o vem satt där?? Jo min katt :D:D:D... hihi.. Så hon fick komma in en sväng, fick lite chips o julskinka hehe.. Sen gick hon ut igen så hon fick va ute inatt sen i morse fick hon komma in igen så sprang jag o lillan ner på Netto o handla kattsand o kattmat till henne.. Hon har ju ändå varit borta i fyra månader så trodde aldrig hon skulle komma tillbaka.. Men de gjorde hon =) hihi.. va glad jag är.. sen har jag diskat idag o nu sitter jag o väntar på att Emma ska messa mig så ska jag gå ner till Netto för hon skulle väl handla något block eller så.. Sen ska vi upp hit igen o fika :D:D hihi..

Nej nu pallar jag inte skriva mer.. Men ni får ha de gott.. Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar