söndag, januari 25, 2009

Längesen..

Natalia tyckte de va roligt med lera, fast inte bra o äta som hon helst ville :P


Och här är min fantasi"Shrek" hahaha..







Ja de betyder inte att jag orkar skriva en massa för de men de va ett bra tag sen jag skrev tror jag.. Har inte kollat eller kommer inte ihåg när jag skrev sist.. Men de har nog inte hänt så mycket, har varit iväg på tjejfest, riktigt trevligt hade jag där. Sen har jag suttit hemma mestadels :) Riktigt skönt har de varit hihi.. Idag har jag varit inne hos kuss en sväng o tittade på hennes födelsedagspresent.. hihi.. testade den också :P Sen hem igen, skulle plocka undan lite, men de blev att jag, Natalia o Emma promenerade bort till Oj för att handla middag, så handlade lite middag, sen lite gott till kvällen när man skulle spela lite :) Sen hem o laga mat, sen ble de käk, sen lekte jag o Emma med lera med Natalia fast natalia ville helst äta den men nej de fick hon inte så hon lekte med tillbehören istället haha.. Sen efter de va Natalia så övertrött att hon inte ville sova.. Utan ALLT va jätteroligt.. hihi, sen efter många om o men så somnade hon hos mig så jag kunde fixa med min data o så, sen har jag, Jocke o Emma spelar cs :D Medans älsklingen satte sig o spela på xboxen.. :) Kände mig riktigt duktig för jag fick hjälpa älsklingen med en låt :) O jag klara den :P hihi.. När de är hard så är de rätt svårt men jag klara den som inte han klara, annars brukar de vara han som får hjälpa mig :P hehe..

Nej nu ska jag nog in i sängen o mumla lite med kudden tror jag, Natalia vaknar väl snart o ska ha välling, sen blir de att hon vaknar vid sju eller något.. Usch, ska se om jag kan sova i morgon så älsk får gå upp :P hihi

Ha de gott.. Puss o Kram

P.S. Tack Emma för en trevlig kväll :) Riktigt skoj har vi haft, iaf de där med "hoppas ditt anus får tänder o käkar upp dig när du sover" hahahaha.. Kramisar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar