torsdag, januari 15, 2009

Dags igen :P

Ja nu va de dags igen att blogga :D hehe.. :P Är inte inne så mycket nu för tiden o bloggar, jag som lovade mig själv att gå in o blogga satan i de haha.. Flera gånger om dagen hade jag lovat mig men nej så har de inte blett men de är väl så när man har mycket i vardagen o sen kvällarna använder man till att slappa hehe :P Jo så att man börjar bli bättre nu :P Känner liiiite liiiite i halsen när jag sväljer men de är inte mycket o febern är borta nu :D Göööööött.. :P

Lillan har precis sovit så jag har suttit o tittat lite tv.. Klämt ner två mackor :P hihi o druckit energidricka :D hehe.. Så nu sitter man här o surfar runder men bestämde mig för att blogga när jag ändå inte har något att göra.. Lite retligt med min internetsladd är att den är kort så jag kan inte sitta i soffan haha.. Utan nu sitter jag på golvet framför tvn o skriver.. :P På tv är de "Cheaters" vilket är jävligt bra faktiskt... Natalia ligger här sidanom mig o fiser :) hihi.. Hon är lite mysig just nu eftersom hon precis har vaknat.. :P Så snart blir de väl att försöka komma på någon middag idag.. hehe, lite sent kanske men jag vet inte.. Blir väl en sen middag idag men ändå tidigare än igår men idag ska jag äntligen va med o äta middag.. Va bara sådär typ 1 vecka sen.. Käkade middag med familjen i torsdags (exakt en vecka sen) sen på fredagen ble jag dålig innan de va middag så jag åt ingenting då.. Sen har man bara druckit, ja de som gått ner.. Vilket inte är mycket hehe..

Innan idag va jag med min kussilussi på Oj o Lidl o handla.. Vi fick handlat till helgen när vi ska på Tjejfest :D:D hehe... Ble att jag hänger med eftersom jag inte kan smitta någon med halsfluss o så... Men kul ska de va o få reda på vad man ska göra för roligt o så :) Så vi handlade läsk o juice o gottepåse :P hihi... Lite över ett kilo gottis hihi... så vi får se vad de blir, hoppas de blir skoj. men de kan ju inte bli massa bråk o så eftersom de bara är massa fruntimmer o så där :D hihi.. Skönt är ju de.. :P Nu kröp lillan ut i köket, bäst o kolla vad hon gör.. Men jag kommer in o skriver mer senare hoppas jag..

Älskar dig kuss, om du har tråkigt eller något nu när du är alene så är de bara att komma in eller slå en signal så kanske vi kan ta ett bloss där ute.. Love you.. Puss o Kram.. Du är min bästa vän i vått o torrt :P

Puss o kram till er andra som läser.. (får gärna skriva vilka ni är som läser så man vet)

1 kommentar:

  1. Hej gumman ja följer din blogg & den e bra så fortsätt blogga hihi kram på er LillaVi

    SvaraRadera