måndag, januari 12, 2009

Klar hos läkaren.. :)

Ja de va riktigt skönt o ha de fixat.. Hade fullt med streptokoker i halsen eller va fan de heter hahaha.. Alltså hade jag halsfluss.. :( Så nu ska man käka pencilin (vet ej hur de stavas) Sen ska man väl va frisk från de.. :) Alltså kan jag nog festa på lördag.. Bara jag går på medicinen i tre dagar innan jag ska dit så smittar jag inte längre hehe.. :) Gött juu :) hehe.. Fast ja vi får ju se när jag kan få ut den medicinen.. Närmare hundra spänn kostade de.. Fick även pratat med min läkare om Natalias tå.. Så fick med mig asolsprit och omplåstringssaker hem.. Så hennes tå kan bli bra från nageltrång.. :)

Annars händer de inte så mycket idag.. Ska väl umgås med familjen.. I morgon är de fullspäckat igen.. Ska ner på möte på kommunen, sen blir de hem o fika eller va man ska säga.. Så första halv tolv på kommunen o sen 14.00 här hemma :O haha.. så snacka om att man kommer stressa.. :P hehe..

Nej nu ska jag se vad lillan sysslar med.. Hon går runder här :) Riktigt skoj o se henne gå så mycket som hon gör nu.. :) tror de va mycket med tån som gjorde ont.. hihi...
Nej nu sticker jag :P haha Ha de gott.. Älskar min familj...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar