söndag, februari 22, 2009

Fredagkväll + lördag + söndag :P

Min älskade dotter Natalia Johansson!!
Mamma älskar dig mest i världen <3
Finns alltid här för dig.. hihi
Puss puss från Mammi
Har en massa att skriva här :) I fredags va jag hos mammi o gratulerade Johan som jag skrevet i tidigare blogg, sen på kvällen där kom Åsa o Madde hem till mig för vi skulle busa lite för Lilla :) hihi, eftersom hon fyllde 29 i går (lördag).. Så dem kom hit o jag snackade med kuss på msn då, ble att jag sa till henne att de va "filmdags" me älsklingen.. En liten lögn för de va de inte alls dags för film ;) Så jag, Åsa o Lillis gick ut men kussilussi gick ju inte o la sig.. Vi sprejade först köksfönstret med sån "fejksnö" men de ble inge bra för de fick inte plats att skriva "Linda 29" utan ble "Lin 29" hahaha.. Så vi fick springa tillbaka dit sen o spreja de ytterliggare hehe.. Sen sprang vi fram o tillbaka litegrann :P haha.. Väntade på att hon skulle släcka i storarummet så vi kunde busa på rutorna där :) hehe.. Vid halv ett, kvart i ett släckte hon ÄNTLIGEN ;) hehe.. Så vi for upp på balkongen o Lillis spreja en "smajlis" på ena rutan o då började Ozzykillen pipa då han stod vid balkongdörren hehe.. Så jag tänkte: Shit, Linda kommer komma för att se vad han piper på! :S hehe.. O mycket riktigt kom hon när Lillis började skriva "Linda 29" hehe.. Men han bara skriva "Lin" sen stod Lilla vid balkongdörren :) hehe.. Jag o Åsa satt hukande precis utanför balkongdörren haha.. Inte alls bra för hon såg ju mitt märke på tröjan haha "Everlast" hehe.. Så hon fatta att de va jag, o hon såg väl Maddes jacka o fatta då att de va Lillis o Åsa som va med också hehe.. Så kom vi in o hon fick presenter o vi fick coca cola :D hihi.. Sen gick jag hem o Connie kom o hämta Lillis o Åsa..

Sen lördagen, ja de va en händelserik dag.. :P hehe.. Först började dagen med att jag lekte med lillan o höll på att städa o ha mig :) hehe så här va fint när älsk kom upp, sen bestämde vi oss för att gå o handla, när vi kom ut i trappan så kom jag på att plånboken låg där inne så sa till Johnny: Ge mig nycklarna så jag kan ta plånboken så säger han: Men dem har väl du?!?!? SHIT, nä de hade jag inte.. Hm, då undrar kanske ni hur vi kan låsa oss ute från vårt eget hem, men de är så att vi har smecklås :( Så dörren va stängd med alla nycklar i lägenheten :S hehe.. Så de va bara att gå in till kuss o höra om hon hittat mina nycklar :O Men nej de hade hon inte.. Vet inte ritkigt vart dem tagit vägen men de ska jag leta efter senare.. Men iaf, Johnny o Niclas började försöka komma på hur dem skulle ta sig in till oss o dem kom ju på ett sätt.. :) Tur gubbarna är duttia :) hihi, annars hade de vatt snyggt ju att jag, Johnny, Natalia o Nikita skulle stå ute tills på måndag för att få komma in :O Hade heller inga blöjor, välling eller något med mig :S Inte ens en nappflaska men nappen hade jag :) hihi, När dem kommit in o tagit nycklarna så kom dem in till kuss igen o jag o kuss stack iväg o handla på Oj :) Middag o lite gott till kvällen, så de ble lövbiff med pommes o sås :) Gott gotti gott gott :) Hehe.. Sen slappade jag lite, bestämde med kuss att jag kunde hänga med henne till "Malmö Airport" o lämna moster Gittan o Roger idag på morgonen.. O klart skulle de börja snöa som fan hehe.. Jag som hatar att åka bil i vanliga fall, ja hur är de då inte när de har snöat en massa o så :O hehe.. Jag va inte säker på att jag skulle hänga med henne.. Så vi träffades här utanför o tog ett bloss medans vi kollade vädret, blåste, snöa o kallt som fan va de hehe.. Sen in o la sig på soffan ;) hehe..
Sen idag, ja man somnade ju igår vid ett eller så, sen väckte älsklingen mig vid två typ för att lägga mig i sängen så jag gick in o la mig där men då va jag klarvaken :O hehe.. så kollade film o va uppe o röka några ggr då o då :P hehe.. Sen när klockan va 4 så tänkte jag att "Nää, nu får de räcka, jag måste sova om jag ska upp klockan 6" haha.. Så jag vände mig om o stängde ögonen, mycket riktigt så somnade jag :) hihi.. Sen upp idag vid sex när kuss ringde mig.. så jag tog på mig, hämtade energidricka sen kollade jag lite snabbt på datan innan jag gick in till henne.. Moster o Roger kom vid kvart över sju o hämta oss sen stack vi neråt :) De va lite roligt i bilen, hade ju knappt sovit någon så fnittriga var vi :) hehe.. Fast inte lika roligt när vi körde hem, även om vi hade roligt men vi satt rätt tysta :P hehe.. Stannade till vid Center Syd för o röka :) hihi.. Sen vidare uppåt.. Sen käkade vi frukost när vi kom hem till kuss.. Sen gick jag in o nu har jag städat o jag har varit nere på Netto en sväng :) Handla energidricka o Cola :) hihi.. Så man klarar sig ikväll :P hehe..

Nej nu ska jag inte skriva mer.. vet inte vad jag ska skriva bara :P hehe..

Älskar min familj..
Kul att man kan snacka utan att bråka igen :) Även om de inte är mycket.. Men de är skoj att du inte är så arg på mig så du iaf kan prata normalt med mig, för jag vill gärna att vi ska vara vänner :)
Du vet vem du är :) (eller du vet vem jag menar)
Ha de underbart.. Puss o Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar