måndag, februari 23, 2009

Hahaha.. :P


Jag har ingen koll på läget hehe.. Igår efter jag skrevet blogginlägget så började jag leta efter mina nycklar, så jag drog fram säng o allt.. Letande under sängen, i Talis leklådor m.m. Men började få panik så jag frågade kuss om hon inte kunde komma in o klart kunde hon de.. När hon väl va här inne så drog jag fram i garderoben o kollade där.. Sen skulle vi gå ut i köket o kolla där.. Jag hade då kollat Johnnys jacka innan de.. (för ett tag sen hade jag kollat jackorna) då kuss sänger: Jag ska dubbelkolla dig, så tog hon tag i min röda jacka :O Där låg ett par nycklar :O Känner man sig dum då eller?? haha.. riktigt blond kanske man ska säga ;) (talesätt) hahaa..




Sen hjälpte kuss mig o möblera i sovrummet så vi skulle få mer plats o visst blev de de ;) Ritkigt fint blev de :) hihi.. Sen när vi möblerat så gick kuss hem o jag började städa mer o mer.. Ville inte ta de lugnt för då hade man bara blevit trött som fan.. hehe.. Eftersom jag bara hade sovit två timmar den natten :) hihi... Så jag putsade rutor, diska, plocka undan o damma :) hihi.. Hade ju dammsugat tidigare på dagen :) hihi.. Sen efter de ble de midda, Falukorv o spagetti.. (gott gott) Trodde inte de skulle bli så gott men de va de :P hehe.. Sen ble de kolla tv osv. Samma visa varje dag tycker jag.. För utom idag.. :P

Idag har jag varit iväg med kuss typ hela dagen :) hihi, först i morse snacka vi lite på msn medans jag matade lillan med macka o dricka :P hehe.. Sen fråga kuss om jag o Talis va redo för att åka ut o handla till henne.. :) Javisst, skulle bara sminka mig o fixa till både mig o talis o vagn o sånt ;) hehe.. Sen traska vi ut.. Vi åkte först till Klippanfamiljen :) Drack en kopp kaffe o prata lite med dem :) Trevligt.. Så stor Fannie har blevit.. :) hehe.. Natalia är nog väldigt liten ;) hehe


På denna bild är de Lilla som håller i Fannie o sen Natalia :) hihi

Sen åkte vi ut till Familia.. :) riktigt skoj hade vi, fast de blir jobbigt att gå i affärer men hon hittade mycket fint eller hur Lilla??? :) Jag hittade även bh o snygga string för bara 69 kr :) Snacka om billigt :) Riktigt fint tyckte jag o de är huvudsaken :) Sen käkade vi på McDonalds :) hihi gottit.. :)

Lilla på McDonalds

Talis blev glad när mamma tog fram kameran ;) hehe, när hon fick pommes så ble hon jätteglad o de va precis som om hon aldrig fått mat haha.. :) Så roliga barn kan va :) hihi


När vi kom ut fick hon med sig pommes i en sån som pommesen ligger i.. Så då satt hon i vagnen o käkade pommes o drack cola :)

Sen gick vi in på City Gross o handla lite där o sen inom Pang o sen hem.. Så nu sitter man hemma, har lite skallebank.. Johnny har stuckit härifrån med min broder så man är alone home :) hehe.. Eller ja jag har ju lillan hemma :) hihi..
Nej nu ska jag se vad jag ska göra för något. Leka lite med lillan kanske eller sitta kvar här för hon verkar roa sig bäst själv :) hihi.. Sen blir de väl duschen eller något när man kan de..

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar