tisdag, februari 24, 2009

Fixat lite redan :)

Ja idag vaknade jag vid tio :) Lillan satt då i sin säng o tittade på tv :) hihi.. Lite gnällig va hon så vi gick upp o började leka med alla leksaker som fanns i storarummet ;) hehe.. Sen satte jag mig en stund vid datorn o snacka me kuss (rutin) hehe.. Efter en stund skickade min broder på msn om vi skulle med ner till Söderåsen så jag tog på mig o talis ytterkläder o sen gick vi ut o röga me kuss medans vi väntade på Sonny.. Gick ner o fick min nyckel på söderåsen.. Tyvärr kan dem inte byta vårt lås för de passar inte in eller vad hon nu sa.. Sen frågade jag om de badkaret pappa har, fall de hade passat hos oss så vi kunde få ett badkar men de passa nog itne de heller.. Brossan snackade en stund med henne o fick fylla i en ansökan om lägenhet.. :) Så nu sitter vi här hemma o bara glor.. Johnny o Sonny snackar om lägenheter o borgensman.. O jag väntar på att kuss ska komma till datan :)

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar