tisdag, februari 24, 2009

Glad :)

Ja jag är glad för min brors skull, ÄNTLIGEN! Äntligen ska han få flytta hemifrån :P hehe.. Även om han är 2 år äldre än mig men han har nog längtat som fan efter de.. Själv har jag bott hemifrån i 5 år.. :P hehe.. Men ändå... Fan va skoj.. Han ska ner o kolla lägenheter på torsdag :) så ska väl jag o Johnny hänga med o kolla hur den ser ut.. :) hihi..

Annars har jag städat en massa idag.. Varit på Oj med kussi.. Sen har jag städat, lagat middag, ätit middag o ja sen inte mycket mer.. Jo diskat efter middagen o lyssnat musik.. Nu sitter jag o snackar med kuss på msn :) hehe.. Fast hon är lite seg :P hahaha..

NU VILL JAG HA MIG EN 3G MOBIL!!!!! Hahahaha.. Får se om man får tag i de annars är de väl meningen att jag inte ska ha de..

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar