onsdag, februari 25, 2009

Suprise!! :P hehe

Ja de fick jag mig en igår.. :P hehe.. Träffade kuss för att blossa sen ringde hennes telefon o när hon lagt på sa hon "gå in o säg till din gubbe att du ska va hos mig en sväng eller ring han.." javisst sa jag så jag gjorde som hon tyckte :P hehe.. Sen kom vi in till henne o jag hinner knappt sätta mig ner förän hon säger: "kom vi ska iväg en runda" :O Jag fattade ingenting.. Sen åkte vi ner till Dala o virra runder där inne på de området.. När vi väl hittat rätt så va de en telefon som hon skulle köpa :O haha.. Jag va först skitskraj men sen lugna jag ner mig.. :) hehe.. När vi kom fram till bilen igen så ger hon mig telefonen :O hihi.. Osse sa hon: Vassego, en tidig födelsedagspresent hihi.. O ja sa: tack :P vanligt hyfs juu :P haha Men den va jättefin o de tog ett tag innan jag lärde mig den men nu kan jag den :) hehe.. har legat o hållt på med den länge, först igår hos kuss o sen när jag kom hem o de första jag gjorde när jag vaknade va att titta telefonen o skicka sms till kuss :):) hihi.. Annars har jag varit iväg idag, först i morse va jag, kuss o Natalia nere på Netto o handlade frukost :) hihi, sen gick vi him o hade vår "rutin" hahaha.. Sen in o fixa o käka frulle :P

Snacka med kuss på datan.. När hon skulle ner i tvätten bestämde vi att vi skulle ta ett bloss där ute när hon kom upp men så ble inte fallet då jag hörde johnny snacka i telefon o han sa att han skulle iväg.. o han skulle gå om tio minuter sa han :O så jag skicka till kuss att hon kunde komma in istället om hon ville så de gjorde hon :) hihi.. Sen snacka vi lite, jag tryckte på mig ett par byxor som jag aldrig fått på innan :O hehe men nu fick jag allt på dem :) riktigt snygga tycker jag att dem är.. hihi, så tog jag ett linne o tjocktröja.. Sen ringde Eva så snackade med henne en sväng.. :) Sen stack kuss igen, jag fixade till Talis o mig själv innan vi gick hem till pappa o Eva :) hihi... Drack en kopp kaffe o snackade en massa skit :P haha.. Sen fyra va vi på möte nere på kommunen :) Gick jättebra på de mötet :)

Efter gick vi hem, vilket man brukar göra så nu sitter jag här hemma.. Har varit en sväng inom kuss o hämtat tangentbord o mus så jag har de till den bärbara utan att behöva ha hela datan i knäet :P hehe

Nej nu ska jag se om jag ska springa ner på Netto eller vad jag ska göra.. Vill ha något gott o käka idag.. Kanske rostebröd så man kan göra varma mackor.. lät gott, kuss skulle ha de så :) hihi..

Ha de gott.. puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar