torsdag, februari 26, 2009

Svara på frågor :)

1. Hur gammal är du om fem år? 26 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Kuss, Natalia o Cheevy o klart min gubbe :P
3. Hur lång är du? 159
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Transporter
5. Vem ringde du senast? Älsklingen
6. Vem ringde dig senast? Älsklingen :) hihi
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Hej hej sitter i soffan o pratar me gubben som sitter vid datan väntar på att han ska bli hungrig så vi kan laga middag haha ja vi kan ju se sen. Har ju vatt iväg hela dagen Hehe puss o kram love u"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och, ibland sms ibland ringa
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? har aldrig varit gifta men dem är skilda
10. När såg du senast din mamma? Oj de va längesen tror de va den 20:de
11. Vilken ögonfärg har du? Melerade, ibland gröna, ibland blå
12. När vaknade du i dag? 09,30
13. Vilken är din favoritjulsång? Julen är här nu *la la la* kommer inte ihåg om den heter så..
14. Vilken är din favoritplats? Ja de är nog soffan :) Eller sängen :)
15. Vilken plats föredrar du minst? Ja de är hårda platser :P
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? i ett hus med min man Johnny o våra barn :)
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Jag vet faktiskt inte..
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Ja de va nog Natalia när hon gör sina miner.. :)
19. Hur stor är din säng? 180
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Antingen utan eller med pyjamas eller bara trosor.. De varierar
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3 till mig, 3 till älsklingen o ibland 1 till Talis när hon sover där :P
23. Hur många landskap har du bott i? 1, bara skåne
24. Vilka städer har du bott i? Inga.. Bara bott i byhålor :P
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor
26. Är du social? ja de är jag väl :P
27. Vilken är din favoritglass? Glas med daim i :) hihi
28. Vilken är din favoritefterrätt? Chokladpudding
29. Tycker du om kinamat? Nej
30. Tycker du om kaffe? Japp de gör jag :)
31. Vad dricker du till frukost? Cola, Bravo eller oboy
32. Sover du på någon särskild sida? Helst på mage.
33. Kan du spela poker? Japp
34. Tycker du om att mysa/kela? Jaa
35. Är du en beroendemänniska? ja men någon gång ska de väl avta :P
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej faktiskt inte
37. Vill du ha barn? Jag har redan en dotter men fler ska jag väl ha senare. :P
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska kan jag lite men de är inte mycket :P
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja men via jobbet så inte jag som va skadad eller sjuk
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng
41. Vad spenderar du helst pengar på? Grejor till min dotter eller lite till mig själv eller gottis :P haha
42. Äger du dyrbara smycken? Näää
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Ja de är olika. just nu är de Big Brother i repris
44. Kan du rulla med tungan? Ja om inte piercingen sitter i..
45. Vem är den roligaste människan du känner? Ja de är rätt många tror jag.. :P
46. Sover du med gosedjur? Nää
47. Vad har du för ringsignal? Geting
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nä inte jag men mamma har dem hos sig :P
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Natalias halsbandshjärta.. Där finns en röd prick på :)
50. Flirtar du mycket? nej
51. Kan du byta olja på bilen? Nä ingen användning för de :P
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nä..
53. Vilken var den senaste boken du läste? De va nog en jag lånat från kuss men kommer inte ihåg vad den heter hehe... -.-
54. Läser du någon dagstidning? Nä kollar på nätet istället
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope
56. Dansar du i bilen? Nej de finns de inte plats för men man kanske gungar med hehe
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Natalias dop
59. När var du i kyrkan senast? Hm, de vet jag inte :O Pappas bröllop för några år sen :P haha
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Lena (kommer inte ihåg efternamnet)
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? tror de ble 4 nätter :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar