torsdag, februari 05, 2009

Ingen titel :P

Ja jag vet inte vad titeln ska va så jag skrev så :P hehe



Nu har jag o lillan tittat på "Pippi Långstrump på rymmen" hihi.. Trodde hon skulle somna men näää där trodde jag fel.. Hon kollade på HELA filmen, helt inne i den hela tiden också :O hihi, helt chockad blev jag. Så när den va klar ville hon inte sova så jag gick in o la henne i sin säng o hon slocknade på två sekunder :P hihi.. Så nu satte jag mig här o tänkte skriva lite...



I morgon vet jag inte vad jag ska göra, va tänkt att johnny skulle ha killkväll med Jocke o Markus, sitta o spela lite xboxspel antar jag.. Men nu fick vi reda på att Emma skulle komma o va med o spela så jag ska väl gå iväg eller ja ligga o kolla på någon film i sovrummet.. Johnny vet inte om han ska skita i killkvällen i morgon.. men de återstår o se..



Nej nu ska jag försöka kolla lite på nätet.. Blip vill ju inte fungera riktigt, eller ja där e för många inne o spelar så där kan man inte spela hihi..



Ha de bra så hörs vi väl i morgon.. kramisar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar