torsdag, februari 05, 2009

Städning!!

Först kom kuss på besök i morse, vi käkade frukost idag igen :) Mycket trevlig, spelade kort gjorde vi o snacka en massa :) Natalia va också med så klart, sen vaknade älsk o skulle iväg, först tog han ut Nikita på en sväng o sen tog på sig o gjorde ve sig innan han gick till fk.. Så gick kuss hem o jag natta lillan, eller ja eftermiddagsvilan :P hihi.. Sen började jag plocka undan o när jag skulle sätta igång dammsugaren så kom svärfar.. Så vi fick väcka Jocke o sen kom Jocke på att han skulle till tandläkaren idag så Leif körde dit honom o sen skulle dem till banken o fixa Jockes id-kort.. Så jag dammsugade, torkade golvet o sen satte mig här en sväng.. Natalia kryper runder o är allmänt gnällig, vill ingenting men de gör inget för ibland får man lov o ha dåliga dagar.. De har vi alla juu..

Så har jag ringt till Folksam för jag har inte fått ett enda brev hit sen vi flyttade i September.. Så sa han att dem hade skickat brev men då måste de kommit bort på posten.. Så jag skaffade om min hemförsäkring. =) Så nu har man de igen..

Idag blir de inte så mycket mer gjort tror jag.. Ska nog sitta lite vid datorn ikväll tror jag..

Nej nu måste jag ta Natalia igen, kanske skriver senare.. Ha de bra, kramisar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar