torsdag, februari 05, 2009

Snö, snö, snö!!

Ja när jag slog upp ögonen va de snö ute.. Men de kan va mysigt, men de blir de aldrig här nere iaf. En massa slask o sånt skit, då kan de likabra börja gå mot varmare tider, jag skulle vilja att de blir sommar o att se Natalia bada i sin pool, se henne leka i trädgården :) Oohh, va jag längtar :) hihi.. Tänk o bara sitta i trädgården o mysa i solen med ett glas kall cola eller en kopp kaffe o spela kort eller snacka skit med vännerna :)
När jag o Talis vaknat hoppade vi in i duschen så nu känner man sig verkligen fräsch, förutom att lillan hatar att tvätta håret, hon får värsta paniken! :( Men när man väl tvättat de o så, då blir hon glad igen ;) så när man ska göra de så får man göra de fort.. :) Sen va jag ute i trädgården med vovven, därför jag vet att de är slask, o förstod nästan de också för de såg ut som om de regna.. Måste skaffa mig en termometer att ha där ute.. hihi...

Annars ska vi inte göra så mycket idag, blir väl städa lite, johnny tog ju disken igår o jag har inte gjort något, ska ta disken som blev igår efter den goa kvällsmaten som johnny gjorde, sen får jag nog ta fram dammsugaren, Nikita har vält ner blomman i storarummet så måste ändå ta upp de:) Så då kan man ta hela lägenheten, går ju rätt fort ändå :P hehe..

Nej nu ska jag se fall jag kan prata lite med kuss på msn om hon är där.. Japp de är hon för nu skriver hon eller godkänner min camförfrågan :P hehe

Ha de gott.. Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar