torsdag, februari 05, 2009

Känner sig nere.. :S

Ja dagen började med att jag skrev blogg, efter de bestämde jag med kuss att vi skulle umgås en sväng, så vi möttes där ute sen ner på Netto men vi hann inte komma så långt för Natalia ville gå lite själv o då for hon ner i marken o skrapade näsa o fick fläskläpp :( Vilken panik jag fick för de blödde som attan från munnen på henne. Min första tanke var ju att hon skadat sina tänder eller något i den stilen.. :( Men tur att de inte var någon fara med henne.. Hon blev glad igen rätt så fort iaf :) mamma älskar dig lillsnäckan!!

Sen ner på Netto o handla energidrickor o jäst så man kan baka.. Sen hem o satte in bullar i ugnen sen satte jag o kuss oss o käka medans vi spelade kort :) Snacka som vanligt, sen kolla vi lite på nätet, snacka, röka, spela lite xbox, spela kort osv. hehe.. sen när hon gick hem tog jag min dator o satte mig lite vid den, kollade lite på andra avenyn, sen skicka kuss på msn om jag ville med o handla på lidl, då hängde jag med dit, pantade flaskor o handla dricka o gott till ikväll. Efter de blev de hem, in o packa upp, sen in på toaletten o fixa till sig, byta på lillan o klä henne, sen satte jag henne i bilstolen o packa ner saker vi skulle ha med oss sen for vi iväg till Östra Ljungby på Oriflameparty. =) Riktigt skoj o kolla o fråga o få lite information om de! Natalia beställde en sak i gummimormors namn :) Hon ska få en tandborste o tandkräm :) En tandkräm med smak av jordgubbe o blåbär tror jag de var. När vi nästan va klara ringde Eva till Spiro o beställde mat till dem. Så vi stack inom där innan vi körde hem.. Var väl hemma runt kvart över åtta, halv nio!! När jag kom in hade älsk diskat undan o undrade vad jag ville äta idag.. Men jag kände inte för att äta någonting, så han gjorde omelett o minibaguetter så vi käkade lite sånt. Sen blev de att vi plockade fram chips, dippa o lite kakor.. O sen har jag tittat på veckans avsnitt av oth...

Ja o sen känner man sig allmänt ledsen eller vad man ska säga, jag känner mig precis som om jag bara vill sätta mig ner o gråta, jag vill typ bara gömma mig, jag är svintrött men kan inte sova riktigt.. De är så mycket i mitt huvud känns de som, jag mår nog inte riktigt bra, men känner inte för att prata om de heller. Varje gång jag känner att jag vill prata om de så får jag inte fram någonting, jag måste lära mig att prata med någon när jag mår dåligt, jag måste kunna släppa på de här ledsama, man hade nog inte varit så sur o tvär isf. Jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen, känns nästan som om man behöver ett break. Jag behöver nog komma hemifrån själv ett tag, men jag vill ändå inte.. Jag vill vara här hemma med min familj, jag har sagt länge att jag ska börja bli lite mer hemmamänniska men de går inte för jag får panik.. Jag vill iväg o bara gömma mig, jag vill typ bara kunna sätta mig någonstans, typ i skogen eller var fan som helst o bara skrika ut allt.. Jag mår skitkasst.. Fast ja jag vet inte riktigt vad fan de är för fel på mig!!

Älskar min familj något extremt mycket, både johnny o natalia, men ändå känner jag mig så nere, förstår inte varför de ska va så här!?!?! någon som vet??

Det är som om jag har ett skal utanpå min kropp, jag ser glad ut.. Jag beter mig annorlunda mot vad jag känner. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara, sen går de en massa tankar i mitt huvud hela tiden. Usch, de är skitjobbigt..

Pallar inte mer!! Nu ska jag se om jag kan få sova lite, om de nu går o somna.. Ska väl upp tidigt i morgon igen!! Ha de gott ni som kan, ta vara på varandra innan de är försent.

Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar