onsdag, februari 04, 2009

Oriflameparty ikväll :)

Vaknade först halv sex i morse, gav lillan nappen sen somnade hon, sen for jag upp igen när klockan blev kvart över sju eller något sådant, upp o fixa välling o sen gav de till Natalia o hon käkade o sen låg hon o bara tittade på tv ;) hehe... så jag slumrade till lite, sen vaknade man till av att Natalia står i sin säng o rätt tyst säger hon: "Mamma, Mamma, Mamma" hehe hela tiden så då fick jag ta på mig kläder o så, byta blöja o bara mysa med min lilla :) Sen gick jag upp o tog min data så nu sitter man här vid den :P hehe..

Annars ska jag väl snart baka bröd o käka lite.. :) hihi

Sen ikväll ska jag o Natalia åka iväg med "gummimormor" till Oriflameparty.. =) Ska bli skoj :)

Nej nu ska ja gör annat.. Ha de gott.. skriver kanske mer senare.. :P Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar