söndag, februari 01, 2009

Möblering o ingen bakning..

Ja de blev helt annorlunda mot vad jag hade tänkt mig..



Va tänkt att jag skulle städa lite, sen börja med min bakning men istället för att baka så började jag o Emma möblera så de har blitt så snyggt.. Tack så mycket för hjälpen gumman :) hihi.. Sen städa jag vidare eller ja dammsuga, plocka undan o fixade med surroundljudet (vet ej hur de stavas)... Så de fungerar bra nu :) hihi.. Sen har jag rökat, pratat med min lillasyster, o nu snackar jag med kuss på msn.. Men vet inte hur länge de blir, hon skulle nog snart börja på maten o sen skulle dem nog lägga sig o titta på någon film eller serie.. hihi.. så de blir nog att jag slänger mig i sängen kanske eller så stannar jag här framför datorn men vet inte irktigt hur jag ska göra.. hee.



Nej nu får jag återgå till kussilussi på msn.. Bakningen sker i morgon.. :)



Ha de gottis.. Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar