torsdag, februari 19, 2009

Snöar för fullt! =)

Ja de va mysigt o vakna :) Lillan va lugnt o satt o kallade på mig o när jag öppnade ögonen så kände jag mig utvilad :) va riktigt skönt.. När jag reste mig o skulle ta henne så tittar jag alltid ut o där va de snö på vägen o de snöade för fullt :) Ja de gör de fortfarande.. Bara hoppas att de kommer snöa en massa mer :) För jag tycker de är så mysigt med snö, så ska man tända ljus o sitta o dricka varm choklad när man varit ute o lekt en sväng :) Ska se fall kuss kanske vill hänga med ut o leka med Talis.. :) Inte för man kan göra så mycket när man inte har någon pulka till henne :( Men de får gå ändå.. Hon kan ju inte precis sitta på marken o leka med snön :P hehe..
Blir nog för kallt.. Men ut o gå en sväng eller något, de hade varit mysigt :) Även om de bara är en liten sväng.. :P hihi...
Sen idag blir de väl inte mycket gjort.. :) Jag ska plocka undan lite, se fall min tvätt torkat som jag hängt upp i hela lägenheten ;) hehe.. Så man kan vika in de :) Sen blir de väl diska undan o fixa käk eller något idag också :P hehe.. Midda måste man alltid ha hehe..

Skulle vilja att ni skriver vilka som följer min blogg :) Kanske kan skriva de i kommentar på denna bloggen?? :) Hade varit skoj o veta :)

Har inget mer intressant o komma med tror jag.. :P hehe..
Men men, nu ska jag se fall vi kan käka något eller om vi går ut en sväng o Talis får en flaska välling med sig :) Men jag skriver nog mer senare om de inte blir en fullspäckad dag ;) hehe..

Ha de underbart.. Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar