torsdag, februari 19, 2009

Älskar min familj <3

Ja då har man fixat med sin blogg också :) Började på de efter jag skrevet den förra bloggen ;) hehe.. Så man fick den lite finare :) hihi.. Sen har jag lekt en massa med lillan :) Så roligt när hon skrattar hela tiden :P hehe.. Ska försöka söva henne nu tänkte jag.. Bara en liten sak kommer här nedanför.. ;)

10 saker två alternativ

1. Kärlek eller lust?
Kärlek
2. Hår eller ögon?
Ögon
3. Katter eller hundar?
Katter
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?
Få bästa vänner
5. TV eller Internet?
Internetet för du kan ser de mesta där ;)
6. Coca-cola eller Pepsi?
Coca-Cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll?
Ja de är väl både och, beror på om man är singel eller inte ;)
8. Pengar eller lycka?
Lycka
9. Dag eller natt?
Dag
10. MSN eller mobil?
Tar mobilen där för jag har msn på mobilen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar