onsdag, februari 18, 2009

Tvätt me kussilussi :)

Ja idag har jag inte gjort så mycket eller jo jag har gjort rätt mycket... För de första vaknade man rätt tidigt idag.. Kände inte mig de minsta lilla utvilad.. men gick upp ändå.. Hitta en lapp älsklingen skrevet :) hihi att han ville bli väckt vid elva :) Så när klockan blev elva väckte jag honom :) hihi.. Snackade med kuss på msn ett tag sen började jag plocka undan lite.. Bädda sängen o sånt skit.. sen diskade jag... Har även packat kläder o sånt idag.. Sen städa jag i garderoben o fixa fram vår tv så vi kan ha de i sovrummet :) skönt o ha de gjort.. Så ikväll ska jag väl mysa framför tvn i sovrummet eller ja ikväll o ikväll klockan är rätt mycket redan... Men lillan sov en sväng nu ikväll så hon kommer väl inte somna förän senare inatt.. :P hehe.. Har även bytat gardiner idag i storarummet så man kan dra för så man slipper folk som ska glo in ;) hehe. fast den enda nackdelen är att dem är genomskinliga :O haha.. Så man ser in ändå.. Men de ble snyggt iaf :) Passa in med sofforna :) Sen har jag tvättat med Linda idag :) Så man fått tvätta sina kläder :) Skönt o ha de gjort också.. Renbäddade sängen så man kan krypa ner o mysa, har även duschat.. :) hehe..

Annars gör jag inte så mycket mer idag.. Ska snart röka... Käkade för en stund sen o har inte rökat än :P hehe.. Sen ska jag leka med Lillan.. Har försökt skicka till kuss på msn men de kan inte levereras till henne :S men men, hon hör väl av sig om hon vill snacka :) hehe..

Kussilussi, du är underbar.. Älskar dig som fan, du är min bästa vän o de kommer du alltid förbli :) Alltid finns jag här för dig fast jag kan va sur o grinig haha.. :) Men älskar dig som fan ändå.. Du kommer alltid ha en del av mitt hjärta :) Vet att du alltid ställer upp om du kan o de gäller allt :) Älskar dig Linda :) <3

Älskar även min familj, vad skulle jag gjort utan er :) Ni är min vardag.. Puss puss på er Johnny o Natalia <3

Over And Out!!

1 kommentar:

  1. älskar dig me gumman! o hoppas allt blir bra ! hoppas på att de löser sig till de bästa och att jag kan hjälpa er me de vi snacka om igår o så. Så att ni har så ni klarar er o sen får vi hjälpas åt att försöka sluta me våra beroende o småhandlande hihi eller va säger du?? puss o kram din föreviga kusin o vän Linda.

    SvaraRadera