måndag, mars 23, 2009

Ändrade planer :P

Idag skulle jag egentligen gå till mormor o hjälpa henne lite men så ble de inte.. Har pratat med henne nu sen jag skrev förra bloggen o igår blev hon beten av sin katt och de tog rätt djupt så de har svullnat o rinner vätska ur de så sa jag att hon borde gå till läkare o få "stelkrampsspruta" så hon ringde ner där o fick en tid.. så sa hon att vi kunde träffas i morgon istället men de går inte för då ska jag till HBG me lillan.. Så de får isf bli på onsdag eller torsdag.. för fredag kan jag inte heller, då jag ska iväg till Danmark :) hihi...

nej nu ska jag se om jag kan röra mig lite.. ska kasnke ner i byn eller så.. :S Får se om kuss hänger på annars blir de inget, inge roligt o gå själv ju ;) hihi..

Ha de gottis.. Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar