måndag, mars 23, 2009

Tacopaj :D

Jag o kuss bestämde oss för att gå ner i byn, då jag skulle hämta ut pengar :P hihi.. Så jag tog på lillan kläder så hon också fick komma ut lite, kuss & Ozzy hängde också med :) Han är så söt den lilla krabaten :P (lilla???) Men ja Ozzykillen :) hihi.. Kommer bild på honom här nedanför :) hihi

Det är så roligt när han har sin "halti" på sig :P hehe Den kliar antagligen jättemycket, vilket jag kan förstå, så han använder kuss eller mina ben för att gnida sig.. hehe... Han ka även använda gräset eller buskarna.. Lite rolig vovve de där ;) hehe

Iaf, när vi varit nere i byn så promenerade vi mot Netto :) hihi.. Där vi handlade lite gott.. Eller gott o gott, de ble middag för kuss del o sen ble de midda för min del plus bröd o så :) hihi.. ja kuss tog också ett bröd (intressant va??) hahaha.. Jag skriver ju som jag vill, vill jag berätta vad kuss o jag handla så gör jag de även om de inte är någon "intressepil".. hihi.. Så idag blir de Tacopaj till middag i detta hushållet :) hihi..
Kuss ska möblera lite, undrade om jag ville komma in till henne o möblera med henne o umgås men tyvärr kan jag inte de.. eller kan kan jag men jag hade tänkt käka lite nu, blir frukost men ändå lunch :O hehe.. Klockan tickar ju iväg :P hehe... Sen blir de plocka undan lite, dammsuga, diska, torka golv, damma o allt de där som är den vardagliga sysselsättningen haha.. Sen blir de nog att sitta här vid datan lite..
Johnny ska iväg med hans lillebror :P hehe.. Dem skulle väl ner i byn o kolla Jockes syn..
Senare ska jag börja på "Tacopajen" får se fall den blir lika god som mammas blev.. :) hihi.. Senare idag ska jag nog inte göra så mycket mer.. Ska väl se en film eller något ikväll eller så blir de som alla andra dagar att man sätter sig här framför datan o spelar på Vetgirig :P haha..
Nej nu ska jag smita iväg.. Ska bara lägga in lite bilder innan :P hihi..


Nikita, världens mest överenergiska hund men ändå så snäll o mysig.. :) Älskar dig, kommer sakna dig.. <3


Natalia somnade i vagnen igår när jag o kuss hade varit på Netto :) hihi..


Kuss o jag, du är verkligen min BÄSTA BÄSTA vän!! Puss o kram älskar dig <3


Natalia busunge, har käkat lala, inte för man ser de så mycket på denna bilden :) hihi Du är mammas allt :) Älskar dig lilla snuttan :) <3
Ha de gottis kramisar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar