måndag, mars 23, 2009

Möblering o storstädning :P

Jag skulle plocka undan lite men bestämde mig för att storstäda riktigt så när jag flyttade på soffan så ville jag verkligen ändra om här så de är helt ändrat, de enda som står på samma plats som innan är soffan o lillans leksaker hehe.. Jag blev faktiskt riktigt nöjd.. :P hihi.. Sen storstäda jag riktigt, tvätta lister, golv o väggar :O hihi.. En sak jag glömt, de va o torka av tvn :P hehe.. Men de gör jag nog när jag skrevet klart detta inlägg :P hihi.. Har även putsat rutorna idag :) *IGEN* har ju en hund som gärna trycker in nosen i rutan haha.. men de är bara att torka av rutorna typ en gång om dagen om man vill ha dem rena :P

Sen har jag precis varit ute med Nikita.. Kuss o Ozzy hängde också på :) hihi.. Lika trevligt varje gång fast idag drog Nikita något fruktansvärt mycket.. :( Gör ont i armen ju när hon drar så men tror de va mycket för de hade gått hundar här utanför o sen har de nog gått måååånga hundar uppe vid fotbollsplanen.. hehe..

Gjorde även Tacospaj innan, de ble riktigt gott o MÄKTIGT!! hehe.. Den ble inte som jag ville, eller den såg inte ut som jag ville men den smaka så iaf.. (som jag ville) hihi..
Lillan pratar för fulla muggar.. Det är jätteofta hon säger "Gott" sen har hon börjat att säga "Lapa" men de är lampa hon menar för hon pekar mot lampan när hon säger "Lapa" hihi.. låter roligt.. ;) hihi.. sen ibland när man kittlar henne så säger hon "Sluta" hehe.. låter roligt de med ... hihi.. självklart att man slutar då ju ;) hihi..

Får se vad som händer ikväll.. Blir nog en hemmadag idag.. Får se om någon tittar in här eller om de blir en ensam dag hemma.. Med älsklingen då så klart men han kommer väl sitta inne vid sin dator.. Lillan åker ju i säng vid åtta som vanligt.. Har börjat med de nu, inte alla som vet om de men har börjat att lägga henne klockan åtta, halv nio om kvällarna.. För att hon ska komma in i en rutin.. Inte bra för henne o springa uppe till tio, elva på kvällarna.. Men nu har hon fått den rutinen.. :) Bara jag kvar som ska få in en rutin med att somna tidigare o kunna vakna tidigare utan att vara "morgonsur" hehe..

Nej nu ska jag se om kuss sitter vid datan o kanske vill chatta lite :) hihi.. Om de nu finns något o snacka om hehe.. Ha de gottis!
Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar