torsdag, mars 26, 2009

Go´morrn :)

Nu har man fått sova några timmar.. :P Men känner mig utvilad iaf :) hihi... Skönt de ju.. Igår när lillan hade somnat så gick jag SJÄLV genom källaren för att komma upp i kuss trappa, hon har ju gjort de ett x antal ggr till mig så tänkte jag att jag skulle överraska(stavelse??) henne men hon hade anat att jag skulle komma haha... Eller hon sa att hon anade att de va jag.. :P haha.. Så jag o kuss snackade lite o skratta, när hon berättade om hennes o Marias lilla skåne/blekinge-utflykt :P haha Men men, de va skoj o snacka lite med henne igen, har ju saknat henne igår :P hihi..

Idag ska jag slappa, ska snart ut och diska sen blir de piroger till mig och lillan.. Blir väl lite lunch/frukost.. Lillans lunch o min frukost haha.. ;)
Senare idag ska jag iväg me kuss o Niclas.. :) Storhandling på gång :) hihi.. Ska fixa till min lista också ;) hihi..

Nej nu smiter jag, skriver kanske mer senare.. Får se vad man är på för humör ;) hihi..

Kramisar

1 kommentar: